Alaturi de carti de vizita, un alt de marketing des utilizat le reprezinta flayerele fiind folosite cu succes in campaniile de promovare.
La Perfect Print flyerele se pot realiza in formate standard ( A6, A5, 1/3 din A4 ) sau, la cerere, sub forme diverse obtinute prin decupaj laser sau stantare. Pe o varianta mare de hartie sau cartoane, mate sau lucioase, a caror grosime variaza de la 130 gr/mp pana la 350 gr/mp, realizam chiar si fluturasi publicitari.
Orice fluturas publicitar sau flyer poate fi plastificat mat sau lucios sau poate fi lacuit selectiv, la cererea clientului. In acelasi timp, clientii pot opta su pentru stantarea flayerelor. Companiilor care doresc realizarea unor flyere de tip door hangers, acest serviciu conex este esential. De obicei, companiile din domeniul HoReCa, saloanele de infrumusetare, cabinetele medicale si salile de sport sunt cele care opteaza pentru flayere de tip door hangers.
Flyerele sau fluturasii publicitari, datorita preturilor ieftine, s-au transformat intr-unul dintre cele mai fregvent utilizate instrumente de marketing. In mod frecvent, fluturasii publicitari sunt distribuiti in locuri aglomerate, pe strada, in centrele comerciale ori in cadrul unor evenimente. Raportandu-ne la publicul tinta caruia ne adresam, locatiile in care se realizeaza distributia trebuie alese favorabil. Un alt aspect care trebuie mentionat in acest context se refera la faptul ca flyerele sunt utilizate pentru a atrage atentia si pentru a starni curiozitatea pentru a fi pastrate de catre potentialii clienti. Astfel, aceste materiale pot contribui la o buna implementare a strategiei de marketing daca sunt construite sub forma unei imbinari armonioase intre grafica, mesaj si calitatea tiparului.
Tiparite pe o singura fata ori fata-verso, in policromie, pe hartie mata sau lucioasa, flyerele sunt utilizate in majoritatea actiunilor de sampling. In functie de formatul ales, difera si volumul informatiilor oferite printr-un astfel de material publicitar.
Stantarea pe hartie ajuta in acest caz la forma fluturasilor publicitari, acestia putand fi personalizati in functie de cerintele beneficiarului. Pentru protejarea tiparului si pentru diferentierea materialelor tipografice, orice comanda de flyer poate fi plastificata mat sau lucios.
In ceea ce priveste realizarea partii grafice a flyerelor, acesta trebuie sa respecte cateva principii valabile chiar si in cazul celorlalte materiale tipografice. Respectarea unei unitati, a unei proportii, echilibrul, contrastul si dinamismul fac comunicarea vizuala mai eficienta a flyerelor. Informatiile furnizate prin intermediul flyerelor trebuie sa fie clare si atractive, imaginile fiind ceea ce predomina in acestea.