Calendare de buzunar personalizate
Calendare de buzunar personalizate, cu dimensiune standard 7 x 10 cm, pe suport rigid, tiparite fata-verso.
Pentru a putea fi pastrate cu usurinta in portofel, in mape sau chiar in buzunar, recomandam realizarea calendarelor de buzunar la dimensiunea standard de 7 x 10 cm. Daca vizati utilizarea unor calendare de buzunar in cadrul unor actiuni de sampling, este indicata plastifierea mata, lucioasa sau soft touch. Plastifierea garanteaza rezistenta acestor materiale in timp.
Tot in cadrul serviciilor de finisare este inclusa si posibilitatea de a realiza colturi rotunjite. Pentru un plus de originalitate, clientii pot opta si pentru realizarea unui calendar de buzunar din diverse cartoane speciale.
Concepute fata-verso, calendarele de buzunar trebuie sa contina elementele de identitate ale firmei dumneavostra. Adresa, site-ul companiei, e-mail-ul sunt informatii ce vor fi pozitionate in locuri cat mai vizibile, design-ul fiind unul simplu, de impact.
Calendarele trebuie sa fie in conformitate cu manualul de brand al firmei dumneavoastra.
Calendare de perete
Calendare de perete in format 45×32 cm sau 22×32 cm , ce pot avea 12+1 file sau 6+1 file.
Pentru un plus de rezistenta si eleganta, coperta unui calendar de perete poate fi plastifiata, la cerere, mat, lucios sau soft touch.
Personalizarea calendarelor noastre se face integral, atat pe coperta, cat si pe fiecare pagina in parte.
Personalizate prin imagini si texte reprezentative pentru companie, calendarele de perete sunt unele dintre cele mai apreciate si utilizate cadouri corporate. Oferite colaboratorilor, furnizorilor si clientilor, in special in lunile decembrie si ianuarie, calendarele de perete sunt folosite pe tot parcursul anului, garantand astfel expunerea informatiilor cu care sunt personalizate un timp indelungat.
Un design atragator si o calitate ridicata a tiparului garanteaza transformarea calendarelor de perete intr-un instrument eficient utilizat in promovare.
Formatul standard al unui calendar de perete este de 13 file (12 pagini interioare + coperta), insa aceste aspecte pot fi modificate in functie de cerintele clentului.
Calendare de perete
Calendare de perete in format 45×32 cm sau 22×32 cm , ce pot avea 12+1 file sau 6+1 file.
Pentru un plus de rezistenta si eleganta, coperta unui calendar de perete poate fi plastifiata, la cerere, mat, lucios sau soft touch.
Personalizarea calendarelor noastre se face integral, atat pe coperta, cat si pe fiecare pagina in parte.
Personalizate prin imagini si texte reprezentative pentru companie, calendarele de perete sunt unele dintre cele mai apreciate si utilizate cadouri corporate. Oferite colaboratorilor, furnizorilor si clientilor, in special in lunile decembrie si ianuarie, calendarele de perete sunt folosite pe tot parcursul anului, garantand astfel expunerea informatiilor cu care sunt personalizate un timp indelungat.
Un design atragator si o calitate ridicata a tiparului garanteaza transformarea calendarelor de perete intr-un instrument eficient utilizat in promovare.
Formatul standard al unui calendar de perete este de 13 file (12 pagini interioare + coperta), insa aceste aspecte pot fi modificate in functie de cerintele clentului.
Calendare de Birou A6 / A5
Calendare de birou format A6 sau A5, compuse din 12 + 1 coli, imprimate in policromie pe o singura fata. Paginile din interior sunt realizate din hartie de 150 gr/mp, iar suportul calendarelor de birou este din carton duplex de 500 gr/mp.
Legarea unui calendar de birou se face prin spira metalica alba sau neagra.
In cazul in care nu aveti conceputa grafica pentru calendare de birou, oferim clientilor nostri modele gratuite de calendare de birou care pot fi personalizate pe coperta si pe fiecare coala din interior.
Utilizate pe tot parcursul unui an calendaristic, calendarele de birou pot fi privite ca unul dintre cele mai eficiente instrumente de promovare a unei companii. Oferite sub forma de cadouri corporate clientilor, furnizorilor sau partenerilor de afaceri, aceste materiale vor fi pastrate de catre cei care le primesc datorita functionalitatii si utilitatii lor.
Indiferent pentru ce varianta optati, nu uitati ca elementele ce tin de identitatea companiei trebuie sa fie lizibile si in armonie cu imaginile utilizate.